thereadyset

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

22 december 2010

Av Malin - 22 december 2010 21:00

Två dagar kvar till jul nu då, helt sjukt!

Mår i alla fall bättre idag, fast samtidigt inte. Allt är hans fel, alltalltallt.
Hatar verkligen dem där känslorna som ligger & lurar någonstans och dyker upp när man minst anar eller vill det..


Lyckades i alla fall hinna med att ta några nya bilder idag, så tänkte bjuda på en nu.
 


Jag biter ihop tills min längtan försvinner,
biter ihop tills jag glömmer, att jag tycker om dig.

 
 
neli

neli

23 december 2010 13:33

taggad inför imorgon? =)

http://simplyneli.blogg.se

 
Johanna

Johanna

23 december 2010 16:44

Men åh, sötnos!

http://weareunderground.bloggplatsen.se

 
neli

neli

23 december 2010 16:54

ja usch, stressen är ju inblandad också =( du får ta det lugnt och inte stressa så mycket =)
god jul på dig!

http://simplyneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 25 december 2012 12:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:6147347959 " ...

Av Malin - 26 juni 2011 23:30

  Tävlar om en Ziperall på Hofh.se   

Av Malin - 3 januari 2011 18:36


Fick en kommentar angående texten i inlägget one love som jag tänkte svara på nu:Jag har faktiskt ingen aning om det kommer ifrån en låt eller om det bara är en vanlig dikt.Jag hittade den på en bild. Men du kan ju söka på texten på youtube eller goo...

Av Malin - 2 januari 2011 01:27

Vad jag bryr mig om nuär att du kommer nära mig,även om det är försent att älska dig.Vad jag bryr mig om nuär att få ut dig ur skallen.Och vad jag bryr mig om nuär att se din blick så sårad,när alla löften klingar falskt,nästa gång du lovar någon all...

Av Malin - 1 januari 2011 01:49

~ I don't know where I stand with you,and I don't know what I mean to you.All I know is everytime I think of you,all I  wanna do is be with you. ...

Ovido - Quiz & Flashcards